مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-14سياسي

ارتش در همه عرصه های در کنار مردم است/ معنویت در ارتش جایگاه ویژه ای دارد


رییس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 16 زرهی زنجان با بیان اینکه ارتش در سیل گلستان و لرستان و زلزله کرمانشاه و حوادث دیگر اثرگذار بوده و در کنار مردم بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام رضا (ع) با اشاره با فرا رسیدن 24 مهر سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: قبل از جنگ تحمیلی عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه آموزش های عقیدتی و سیاسی، برقراری نمازهای جماعت، توجه به مسائل عقیدتی و.

در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

رییس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 16 زرهی زنجان با بیان اینکه امروز عقیدتی سیاسی در نیروهای سه گانه ارتش و وزارت دفاع و ارگان های ارتش تشکیل شده است، تصریح کرد: باید درود فرستیم بر کسانی که با دست خالی عقیدتی سیاسی را تشکیل و شاکله آنرا شکل داده و در جنگ تحمیلی نیز عملکرد خود را به خوبی نشان داد.

وی با بیان اینکه در بدو تشکیل کسانی که در این عرصه حضور داشتند متحمل زحمت شدند، افزود: معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد.

محمدی با اشاره به عوامل مهم برتری ساز در زمینه قدرت دفاعی گفت: ایمان، روحیه و بنیه معنوی بالاست که در نیروهای نظامی کشورمان و به ویژه ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در همه عرصه های در کنار مردم است/ معنویت در ارتش جایگاه ویژه ای دارد

ارتش در همه عرصه های در کنار مردم است/ معنویت در ارتش جایگاه ویژه ای دارد