مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-14دانش

راه اندازی اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور درآمدهای غیرشهریه ای را، درآمدی پایدار دانست و گفت: در این راستا اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه به عنوان زیرمجموعه معاونت اداری، - مالی و عمرانی شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی گفت: طی یکسال اخیر، دانشگاه پیام نور به شکلی هدفمند و جدی به دنبال تقویت زیرساختاری فناوری اطلاعات به عنوان مرکزی مستقل و همچنین درآمدزایی غیر شهریه ای بوده است.

وی درآمدهای غیرشهریه ای را، درآمدی پایدار دانست و اظهار داشت: در این راستا بر اساس مصوبات هیات امناء، اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور به عنوان زیرمجموعه معاونت اداری، مالی و عمرانی شکل گرفت.

وی با عنوان اینکه مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور نیز از این پس به عنوان یک مرکز مستقل فعالیت خواهد کرد، افزود: تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور با توجه به رسالت اصلی دانشگاه برای گسترش شبکه الکترونیکی در داخل و خارج، یکی از مهم ترین اهدافی است که نیازمند نگاه و رویکرد مستقل بود.

زمانی از ادغام واحدهای مختلف در دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: اقدامات ساختاری ستادی در این دانشگاه صرفا با هدف و رویکرد چابک سازی سیستم و تسهیل دسترسی به اهداف بلند نظام آموزش عالی کشور و ارائه خدمات بهتر صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور

راه اندازی اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور