مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-14حوادث

کشف محموله مرغ زنده قاچاق درتویسرکان/سارق خودرو درهمدان دستگیر شد


کشف محموله مرغ زنده قاچاق در تویسرکان، کشف 7 فقره سرقت در اسدآباد و دستگیری سارق و کشف خودروی مسروقه در همدان برخی عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک هزار و 760 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون یک هزار و 760 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز به وزن سه تن و 425 کیلوگرم کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 730 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

کشف 7 فقره سرقت در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف هفت فقره انواع سرقت و دستگیری یک سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن شخصی و ساختمان های نیمه کاره در شهرستان اسدآباد رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله مرغ زنده قاچاق درتویسرکان/سارق خودرو درهمدان دستگیر شد

کشف محموله مرغ زنده قاچاق درتویسرکان/سارق خودرو درهمدان دستگیر شد