مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-14سياسي

رادیو «وحدت» بعد از صفر راه اندازی می شود/ برادری علیه «تفرقه»


مدیر رادیو وحدت از راه اندازی این شبکه بعد از ماه صفر برای اولین بار در معاونت صدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر راه اندازی می شوند و یا در ایام دهه فجر و حتی نوروز دوباره کلید می خورند اشاره کرد که قرار است با هدف و رویکردی مشخص در یک بازه به نتیجه برسند و برنامه های ویژه ای همزمان با ایام مورد نظر به تولید برسانند.

این روزها و تا پایان ماه صفر رادیو اربعین روی آنتن است که چند سالی است از ابتدای ماه صفر برنامه های آن آغاز می شود و با پایان این ماه اطلاع رسانی هایی درباره این ایام با تولیداتی ویژه همراه می کند.

با پایان رادیو اربعین برای اولین بار قرار است رادیو وحدت در معاونت صدا شکل بگیرد که از ابتدای ماه ربیع الاول روی آنتن می رود.

مهدی مسعودی که به تازگی از طرف حمید شاه آبادی معاون صدا به عنوان مدیر رادیو وحدت منصوب شده است درباره این رادیو و ضرورت راه اندازی آن به خبرنگار مهر توضیح داد: با توجه به اتفاقات اخیری که در جهان رخ داد همچون توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و بازنشر دوباره کاریکاتورهای شارلی ابدو از یک سو و همچنین نگاه تفرقه آمیزی که در برخی کشورها نسبت به امت اسلام در حال توسعه یافتن است این ضرورت احساس شد که رادیو وحدت هم در کنار شبکه های مناسبتی راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو «وحدت» بعد از صفر راه اندازی می شود/ برادری علیه «تفرقه»

رادیو «وحدت» بعد از صفر راه اندازی می شود/ برادری علیه «تفرقه»