مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-14سياسي

پنج شنبه روز پاسخگویی شهردار به سوالات شورا/ شهرداری زنجان از آزادی می رود


رییس شورای اسلامی شهر زنجان از پایان مهلت 10 روزه شهردار زنجان برای پاسخگویی به سوالات شورا خبر داد و گفت: این مهلت روز پنج شنبه تمام می شود و قرار است، - عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره سؤالات کتبی ارسال شده به شهردار زنجان اظهار کرد: آنطور که شهردار اعلام کرده، پاسخ سؤالات آماده شده و به همین خاطر یک جلسه فوق العاده و غیر علنی در روز پنج شنبه این هفته 27 مهر تشکیل شده و پاسخ ها داده خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان درباره موضوعات مطرح شده در جلسه غیرعلنی دیروز شورای شهر گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه بررسی شد مربوط به سیزه میدان بود که لوایح آن از سوی شهردار ارائه شد.

راشاد با بیان اینکه جلسه دیروز برای بررسی بودجه برای سبزه میدان و چند لایحه دیگر برگزار شد، افزود: در این راستا 12 طرح و لایحه مطرح شد که 11 مورد آن مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده نیز مربوط به لغو واگذاری فضای سبز شهرداری منطقه یک به بخش خصوصی بود، گفت: با وجود مشخص شدن پیمانکار، نظر بنده این بود که منطقه یک نیز باید لغو شد و به بخش خصوصی واگذار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه روز پاسخگویی شهردار به سوالات شورا/ شهرداری زنجان از آزادی می رود

پنج شنبه روز پاسخگویی شهردار به سوالات شورا/ شهرداری زنجان از آزادی می رود