مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-14سياسي

دو شاعر و مداح در نوبت دریافت گواهینامه درجه یک هنری


از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و به پیشنهاد ساعد باقری 4 استاد شعر مجلسی در فهرست دریافت کننده گواهینامه درجه یک هنری قرار گرفتند که دو نفر از آنها نشان خود را دریافت کرده اند.

- سیدمحمد طباطبایی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره اعطای درجه هنری به شاعران شعر مجلسی اظهار داشت: چندی پیش در همایش پلک صبوری در تالار وحدت گواهینامه درجه یک هنری به استاد ولی الله کلامی زنجانی اعطا شد و در کنار این استاد بزرگوار، اساتیدی چون حسین کریمی مراغه ای، علی انسانی و غلامرضا سازگار نیز در فهرست دریافت این گواهینامه هنری قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه درجه هنری اساتیدی چون ولی الله کلامی و کریمی مراغه ای اعطا شده تصریح کرد: به دلیل اوضاع فعلی اعطای درجه یک هنری در حوزه شعر مجلسی به دو استاد بزرگوار به نام های سازگار و انسانی به تاخیر افتاد؛ چرا که در انتظار بهبود شرایط هستیم.

طباطبایی با بیان اینکه این اساتید به دلیل اشعار فعال و موثر در حوزه شعر مجلسی به عنوان دریافت کننده این درجه معرفی شدند، گفت: ساعد باقری از کارشناسان شعر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور پیشنهاددهنده این مساله بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شاعر و مداح در نوبت دریافت گواهینامه درجه یک هنری

دو شاعر و مداح در نوبت دریافت گواهینامه درجه یک هنری