مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-13بين الملل

هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، آنتونی فائوچی ، رییس مرکز کنترل بیماری های واگیردار در آمریکا نسبت به بر گزاری گرد همایی های انتخاباتی دونالد ترامپ، - رییس مرکز کنترل بیماری های واگیر دار در آمریکا در واکنش به گرد همایی های انتخاباتی اخیر دونالد ترامپ گفته اکنون بدترین زمان برای انجام این کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، آنتونی فائوچی ، رییس مرکز کنترل بیماری های واگیردار در آمریکا نسبت به بر گزاری گرد همایی های انتخاباتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هشدار داد.

به نوشته وبگاه خبری هیل، فائوچی در مصاحبه با شبکه سی ان ان ، در این خصوص گفت گرد همایی های انتخاباتی ترامپ که در آن ها فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی نیست به دنبال درد سر بودن است.

آنتونی فائوچی در واکنش به گرد همایی های اخیر ترامپ بعد از ابتلای او به کرونا و ادعا های مطرح شده در مورد منفی بودن تست کرونای او گفت: اکنون حتی بدترین زمان برای انجام این کار است.

وی در ادامه به آمار بالای مبتلایان کرونا در آمریکا اشاره کرد و گفت میزان تست های مثبت کرونا اکنون پنج درصد در 32 ایالت این کشور افزایش یافته که این مسئله از افزایش میزان مبتلایان به این ویروس حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ

هشدار فائوچی درباره گردهمایی انتخاباتی ترامپ