مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-13سياسي

درآمد 4 میلیارد و 700 میلیون تومانی موقوفات در گیلان


مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه از محل درآمد موقافات 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به نیات واقفین عمل شده است، گفت: امانت داری در عمل به نیات واقفان مهمترین رسالت اوقاف است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه از محل درآمد موقافات 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به نیات واقفین عمل شده است، گفت: امانت داری در عمل به نیات واقفان مهمترین رسالت اوقاف است.

حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته وقف در اداره کل اوقاف برگزار شد، با اشاره به اینکه گیلان دارای 941 بقعه متبرکه است، اظهار کرد: بیش از 3000 خادم افتخاری در این بقاع متبرکه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به شیوع کرونا، افزود: برنامه های اوقاف گیلان از بهمن ماه سال گذشته تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و همه امکانات و فعالیت ها در خدمت مقابله با کرونا بسیج شد؛ در این راستا 19 هزار بسته ملزومات بهداشتی با اعتباری بیش از 800 میلیون تومان، 4500 بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان، تهیه و توزیع 50 هزار پرس غذای گرم با مبلغ 400 میلیون تومان و همچنین توزیع نان صلواتی در شهرهای تالش، رودسر، رشت، لنگرود و ماسال از جمله اقدامات اوقاف گیلان در زمان شیوع کرونا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 4 میلیارد و 700 میلیون تومانی موقوفات در گیلان

درآمد 4 میلیارد و 700 میلیون تومانی موقوفات در گیلان