مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-13سياسي

عزاداری مجازی در موسسات قرانی یزد


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد از برگزاری برنامه های عزاداری مراکز قرانی به صورت مجازی خبر داد و از برنامه ریزی برای برگزاری یک مسابقه مجازی کتابخوانی نیز یاد کرد.

- ایسنا/یزد رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد از برگزاری برنامه های عزاداری مراکز قرانی به صورت مجازی خبر داد و از برنامه ریزی برای برگزاری یک مسابقه مجازی کتابخوانی نیز یاد کرد.

محمدحسین دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با برنامه های این اداره کل ویژه عزاداری های مناسبت های رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: به مناسبت رحلت پیامبر(ص)، قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در فضای مجازی توسط مؤسسات قرآنی و مراکز مذهبی تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد شد.

وی با بیان این که واحد قرآن و عترت اداره ارشاد مسئولیت کمیته ستاد اربعین را بر عهده دارد، گفت: به علت شیوع کرونا، برنامه ای با حضور فیزیکی افراد ویژه ایام شهادت پیش رو نخواهیم داشت اما در مراکز قرآنی خود قطعا میزبان برگزاری برنامه هایی برای شهادت امام رضا(ع) هستیم.

دشتی از فعالیت 68 موسسه قرآنی در سطح استان یاد کرد و گفت: موسسات قرانی مانند مهد قران جواد الائمه و موسسه قرآن و عترت ثقلین دارای سایت و صفحات مجازی هستند که همه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری مجازی در موسسات قرانی یزد

عزاداری مجازی در موسسات قرانی یزد