مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-13ورزشي

سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حیدر بهاروند در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال بر اساس وظایف خود در کنار تیم ها، - سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فیفا نظر مثبتی درباره اساسنامه فدراسیون دارد و زمانی که این نهاد تاییدیه اساسنامه را بفرستد مجمع فدراسیون را سریع برگزار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حیدر بهاروند در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال بر اساس وظایف خود در کنار تیم ها، باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها قرار دارد.

استان اصفهان نیز جایگاه ویژه ای در فوتبال کشور دارد و فکر می کنم می تواند به سایر استان ها نیز کمک کند.

وی درباره عدم تمدید مدیریت 4 ساله رییس پیشین هیئت فوتبال اصفهان و عملکرد امیرمسعود هراتیان افزود: هر مدیری بر اساس تفکرات خود مدیریت می کند و امیرمسعود هراتیان نیز اقدامات موردنظر خود در هیئت فوتبال اصفهان را طبق روال قانونی انجام داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره خبر لغو بازی تیم ملی با مالی به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم گفت: روز گذشته از بازیکنان مالی تست کرونا گرفته شده اما تا عصر روز گذشته که این موضوع را پیگیری کردم، جواب تست ها مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد

سرپرست فدراسیون فوتبال: فیفا درباره اساسنامه فدراسیون نظر مثبتی دارد