مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 17:102020-10-12سياسي

فراخوان 12 اکیپ روشنایی معابر به خرم آباد/ رفع نواقص طی 10 روز


به دنبال دستور دادستان مرکز لرستان، شرکت توزیع برق لرستان 12 اکیپ را برای رفع نواقص روشنایی معابر خرم آباد طی 10 روز فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال دستور دادستان خرم آباد و ارسال نامه هایی به شرکت توزیع برق لرستان و شهرداری مرکز استان برای رفع مشکل روشنایی معابر مرکز لرستان، روز دوشنبه مانور جهادی تعمیر روشنایی معابر خرم آباد آغاز شد.

12 اکیپ روشنایی معابر از سراسر استان فرا خوانده شدند فریدون خودنیا در این رابطه با اشاره به اینکه 12 اکیپ روشنایی معابر را از سراسر استان فرا خوانده ایم، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی ها، قصد داریم طی 10 شب تمام نواقص روشنایی معابر را در کوتاه مدت رفع مشکل کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم 216 نقطه را پاکسازی و روشنایی معابر آنها را سرویس کرده ایم، تصریح کرد: این 12 اکیپ روشنایی معابر مجهز به بالابر پیش رفته بوده و هر اکیپ شامل سه نفر تکنسین، سرویس اولیه روشنایی معابر را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام می دهند.

216 نقطه پاکسازی و روشنایی معابر آنها از سوی نیروهای شرکت برق سرویس دهی شد دادستان مرکز لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه نواقص عمده ای در بحث روشنایی معابر خرم آباد وجود داشت، گفت: این مسئله موجب شده بود جرایم اساسی سرقت، جمع شدن اراذل و اوباش و معتادان متج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان 12 اکیپ روشنایی معابر به خرم آباد/ رفع نواقص طی 10 روز

فراخوان 12 اکیپ روشنایی معابر به خرم آباد/ رفع نواقص طی 10 روز