مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-12دانش

فیلترینگ شبکه های اجتماعی یعنی تداوم «خواب خرگوشی»


یک استاد دانشگاه تهران نیاز رسیدن به تحول دیجیتال در کشور را وجود ذهن‌های تحول‌گرا در تمام بخش‌ها و مدیران کشور دانست و تأکید کرد که تحول دیجیتال حرکت قدم به قدم نیست بلکه به معنای زیرورو کردن است.

مهدی شامی زنجانی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر تحول در عصر دیجیتال در گفت وگو با «ایران» با اشاره به تحقیقی که یکی از شرکت‌های مخابراتی بین‌المللی درباره تحول دیجیتال در کشورهای مختلف داشته است، گفت: بر اساس این تحقیق تا سال 2018، 156 کشور دنیا استراتژی دیجیتال خود را مشخص کرده‌اند که این عدد قابل توجه و تأمل است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه حتی جزیره موریس [در جنوب آفریقا] هم برنامه خود برای دیجیتالی شدن را طراحی کرده است، گفت: کشوری مانند کنیا نیز برنامه‌ریزی کرده که با دیجیتالی شدن به کشوری جهان اولی تبدیل شود که نشان می‌دهد چقدر چشم اندازهای بلندپروازانه و جذابی در این حوزه تدوین می‌شود.

وی به سرفصل‌های این تحقیق اشاره کرد و افزود: اگر به‌دنبال حکمرانی بهتر و اقتصادی قدرتمندتر و در نهایت کشور بهتری هستیم باید به‌سمت ایجاد یک کشور دیجیتال حرکت کنیم.

شامی زنجانی با بیان اینکه این تلاش‌ها از سال‌های 2009 و 2010 در دنیا آغاز شده است، تصریح کرد: اگر ما در کشور بخواهیم برنامه تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ شبکه های اجتماعی یعنی تداوم «خواب خرگوشی»

فیلترینگ شبکه های اجتماعی یعنی تداوم «خواب خرگوشی»