مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-12سياسي

اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است، گفت: ملت ایران هیچ گاه مرعوب تحریم ها، - احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در رابطه با اظهارات وقیحانه رییس جمهور آمریکا علیه کشور ایران، اظهار داشت: استفاده از الفاظ رکیک و تهدید چند باره ایران از سوی ترامپ احمق که تعادل روانی ندارد نشانه عجز و ترس امریکا از قدرت ایران است که هر از چندگاهی این یاوه گویی ها را بیان می کند.

وی افزود: در طول تاریخ، ملت ایران هیچ گاه مرعوب تحریم ها، بدعهدی ها و تهدیدات نظامی امریکا نشده است و اکنون نیز تره ای برای حرف های بی اساس ترامپ که کفایت روانی و جسمی ندارد خرد نخواهند کرد.

ترامپ قمار باز در طی این چهار سال هیچ گاه تعادل روانی و رفتاری درستی نداشته است چه برسد که حالا به بیماری کرونا نیز مبتلا شده است و به علت دریافت داروهای کورتونی از تعادل روانی خارج شده و به لفاظی و ارعاب متوسل شده است.

مقدم با تاکید بر اینکه در حال حاضر هر اقدامی از جانب دولت ترامپ انتخاباتی است، گفت: فاصله 12 درصدی ترامپ با رقیبش سبب شده است تا ترامپ تلاش کند با توهین به ایران و غیرعادی جلوه دادن شرایط ،فاصله انتخاباتی با بایدن را کاهش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است

اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران ناشی از عدم تعادل روانی و ترس است