مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-12سياسي

اعلام زمان تشییع شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» در البرز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از تشیع پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت الاسلام و المسلمین «مجید سلمانیان» خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: پیکر پاک شهید مدافع حرم استان البرز حجت الاسلام و المسلمین مجید سلمانیان از شهدای خانطومان صبح پنج شنبه 24 مهرماه از ساعت 9 همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماشین در از سپاه امام حسن مجتبی(ع) به سمت میدان شهدا و از آنجا به سمت مصلی کرج تشییع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه در مصلی کرج نماز میت برای شهید مدافع حرم کرجی اقامه خواهد شد، افزود: مراسم وداع با پیکر وی نیز از ساعت 8 الی 9 صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار خواهد شد.

رستمیان در ادمه تصریح کرد: پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع برای خاک سپاری به امام زاده طاهر علیه السلام منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان تاکید کرد: شهادت مزد مجاهدت  صادقانه و عاشقانه است، کشور ما در تمامی عرصه ها مدیون خون شهدای والا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان تشییع شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» در البرز

اعلام زمان تشییع شهید مدافع حرم «مجید سلمانیان» در البرز