مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-12سياسي

واکنش رییسی به موضع گیری سخیف ترامپ علیه ایران


دستگاه قضایی از خصوصی سازی ضابطه مند که موجب رونق اشتغال و تولد شود حمایت می کند، اما اگر واگذاری ها در چارچوب مصالح مردم نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهار داشت: آنچه امروز برای سعادت دنیوی و اُخروی بشر پیش روی ما قرار دارد، حاصل تلاش‌ها و رنج‌هایی است که نبی مکرم اسلام متحمل شدند.

رییس قوه قضاییه افزود: صبر و نرمش قهرمانانه امام حسن مجتبی (ع) و زمینه سازی آن حضرت برای حماسه حسینی و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به طوس و تلاش‌های علمی آن حضرت موجب حفظ دین و آموزه‌های دینی شد و تمدن رضوی در امتداد تمدن نبوی در منطقه ما شکل گرفته است.

رییسی ادامه داد: امروز که نظام اسلامی در ایران مستقر شده و جامعه دینی شکل گرفته، مهم‌ترین مأموریت ما عمل به آموزه‌های دینی پیامبر اسلام و معارف اهل بیت و اعتلای جامعه اسلامی است و همه دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها نیز برای مقابله با این حرکت است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به دین تلاش می‌کنند آموزه‌های دینی را در افکار عمومی مشوه جلوه دهند و برخی کشور‌ها در منطقه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییسی به موضع گیری سخیف ترامپ علیه ایران

واکنش رییسی به موضع گیری سخیف ترامپ علیه ایران