مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 03:552020-10-12فرهنگي

VOD فرصتی برای عرضه فیلم


VOD را می توان فرصتی برای عرضه و نمایش فیلم دانست ولی با وجود چنین بستری بسیاری از تهیه کنندگان که فیلم تولید می کنند می خواهند فیلمشان در سینما اکران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، VOD یکی از امکانات عرضه فیلم به مخاطبان است که این امکان را فراهم می کند که فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی، مستندهای جذاب، برنامه های آموزشی و.

در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برخی معتقدند VOD از جمله اتفاقاتی است که می تواند قدمت 120 ساله سینما را دچار تزلزل کند و سینما به نوعی از سبد کالای فرهنگی شهروندان کنار گذاشته شود.

پخش اول فیلم خروج در  VOD اقدامی ساختارشکنانه از سوی ابراهیم حاتمی کیا بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما صورت گرفت.

راه اندازی VOD رویداد بزرگی در سینمای ایران است.

اقتصاد سینما با VOD متحول می شود و زمینه ای برای بهتر دیده شدن سینما است.

ظهور چنین ابزارهایی رقابت فیلم ها برای جذب مخاطب در پرده سینما را سخت تر می کند ولی تأثیر آن بر سینما و سینماداران نیاز به بررسی بیشتر دارد.

  VODها فرصتی برای عرضه فیلم به عنوان محصول محمد کاظم رضوانی، رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه با توجه به وضعیت سینما آمار فروش فیلم نامشخص است، گفت: فیلم ها به صورت آنلاین و شبکه نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

VOD فرصتی برای عرضه فیلم

VOD فرصتی برای عرضه فیلم