مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-11اقتصادي

شناسایی 4 انبار احتکار آرد در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی از عملکرد واحدهای تولید، توزیع و پخت نان در شهرستان ارومیه از مورخ 14 مهر تا 19 مهر ماه 99 در مدت 5 روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی غلامرضا بابایی اظهار داشت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی از عملکرد واحدهای تولید، توزیع و پخت نان در سطح شهرستان ارومیه از مورخ 14 تا 19 مهرماه 99 در مدت 5 روز، 4 واحد انبار احتکار آرد یارانه ای، صنف و صنعت کشف و پلمپ شد.

وی افزود: طی 5 روز گذشته در سطح شهرستان یک هزار و 64 مورد بازرسی از واحد های پخت نان لواش که 156 درصد از کل واحدهای شهرستان را تشکیل می دهند انجام شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: جهت تأمین نان مورد نیاز مردم و ایجاد توازن در سطح عرضه، آردهای مکشوفه از انبارهای احتکاری بین نانوایان توزیع شد که نانوایان مشکلی در تأمین آرد برای پخت نان تا آخرین مشتری موجود در محل را نداشته باشند.

بابایی عنوان کرد: انبارهای فوق طی گشت مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، اماکن عمومی، صنعت، معدن وتجارت و بازرسی اصناف کشف و در محل برای انبار های یاد شده پرونده احتکار تشکیل و منجر به پلمپ انبارها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 انبار احتکار آرد در آذربایجان غربی

شناسایی 4 انبار احتکار آرد در آذربایجان غربی