مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-11سياسي

فرماندار بندرعباس: استفاده از ماسک بعد از خروج از منزل برای همه الزامی است


در خانه ماندن، استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات همچنان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار این شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

عزیز الله کناری فرماندار بندرعباس در این جلسه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و اصناف الزامی است و بانک ها نیز باید بیشتر از گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند و همچنین مردم بلافاصله هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده و از حضور در تجمعات، میهمانی، دورهمی و مکان های غیر ضروری خودداری کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم شریف شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: مردم عزیز باید همچنان رعایت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند و از سفرهای بین شهری و روستایی خودداری و استفاده از ماسک را یک ضرورت بدانند.

فرماندار بندرعباس ضمن تشکر از همکاری اصناف در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: اصناف همچنان از ماسک استفاده کنند و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری و کلیه اتحادیه ها تیم بازرسی خود را فعال و بطور روزانه از صنوف سطح شهر بازدید و ضمن تشکر از کسانی که نکات بهداشتی را رعایت می کنند به آنهایی که رعایت نمی کنند تذکرات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بندرعباس: استفاده از ماسک بعد از خروج از منزل برای همه الزامی است

فرماندار بندرعباس: استفاده از ماسک بعد از خروج از منزل برای همه الزامی است