مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 16:402020-10-11اجتماعي

طرح ها و ایده های نوآورانه دانش آموزان استان بوشهر حمایت می شود


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: طرح ها و ایده های نوآورانه دانش آموزان استان بوشهر حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب رستمی عصر یکشنبه در نشست امضای تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه مراکز فناورانه در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا داریم.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت آموزش و پرورش اضافه کرد: رسالت پارک علم و فناوری، حمایت از نوآوران و فناوران است و برنامه های مهم و کاربردی در این زمینه داریم.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با ابراز امیدواری برای پیشرفت دانش آموزان با ایجاد این مرکز، ادامه داد: تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و پارک علم و فناوری خلیج فارس در همین راستا امضا و تبادل شد.

رستمی با اشاره به آمادگی کامل پارک علم و فناوری خلیج فارس آمادگی کامل برای حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه در استان افزود: صاحبان ایده دانش آموزی و دانشجویان می توانند در مراکز رشد استان بوشهر و مراکز نوآوری مستقر شوند و از حمایت های این مراکز استفاده کنند.

توسعه آموزش های خلاقانه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: مرکز نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ها و ایده های نوآورانه دانش آموزان استان بوشهر حمایت می شود

طرح ها و ایده های نوآورانه دانش آموزان استان بوشهر حمایت می شود