مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-11اقتصادي

تبعیت نکردن از مصوبات ستاد تنظیم بازار زنجان و گرانی


بی برنامگی ها و تبعیت نکردن از مصوبات ستاد تنظیم بازار گرانی در برخی کالاها در استان زنجان را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: مصوبات جلسه برای همه لازم الاجرا است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه آنچه که مصوب می شود باید همه برای اجرایی شدن مصوبات تلاش کنیم، ادامه داد: مسؤولان ذی ربط باید در بحث نظارت بر چرخه تامین و توزیع کنترل های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کالای اساسی که به بازار استان وارد می شود باید بدون هیچ اجحافی بین همه به صورت عادلانه تقسیم شود، ادامه داد: باید نظارت ها به گونه ای شود که اجناس در بخش های مختلف شهر با قیمت های متفاوت عرضه شود.

حقیقی با اشاره به اینکه اصناف شرایط را به خوبی درک می کنند، تاکید کرد: کسی که خارج از انصاف عمل کند، حتما اقدام قانونی علیه وی انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم خود باید بر بازار نظارت داشته باشند و کنترل قیمت انجام دهند، تاکید کرد: باید سامانه ای تعریف شود که مردم شکایات و اطلاع رسانی ها را به صورت تلفنی و پیامکی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه از وزیر جهاد کشاورزی درخواست خواهیم کرد که کنترل قیمت مرغ گرم در سایر استان ها به صورت جدی دنبال شود، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت نکردن از مصوبات ستاد تنظیم بازار زنجان و گرانی

تبعیت نکردن از مصوبات ستاد تنظیم بازار زنجان و گرانی