مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-11سياسي

سنگی که کرونا پیش پای کرمانشاه 2020 انداخت


حدود دو سال پیش سازمان میراث فرهنگی کشورمان طی تفاهم نامه ای که با سازمان جهانی گردشگری منعقد کرد، میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی سال 2020 را برای ایران گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه حدود دو سال پیش سازمان میراث فرهنگی کشورمان طی تفاهم نامه ای که با سازمان جهانی گردشگری منعقد کرد، میزبانی رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی سال 2020 را برای ایران گرفت.

با اعلام این خبر، 16 استان کشور از جمله کرمانشاه که ظرفیت های خودشان را در حوزه اکوتوریسم و گردشگری روستایی بالا می دیدند به سازمان میراث فرهنگی درخواست دادند تا میزبانی این رویداد را به استانشان بدهد.

در این میان پیگیری ها و تلاش های استاندار و مسئولین حوزه گردشگری کرمانشاه و کردستان نتیجه داد و توانستند در این رقابت سخت میزبانی رویداد را بصورت مشترک، اما با محوریت کرمانشاه بگیرند.

از همان 22 خرداد سال گذشته که سازمان میراث فرهنگی طی نامه ای رسمی به استان موافقت خود را جهت میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رویداد بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی 2020 اعلام کرد، مسئولین گردشگری استان هم به تکاپو افتادند تا هرچه سریعتر برای برگزاری این رویداد که قرار بود اواخر آبان امسال باشد، برنامه ریزی هایشان را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگی که کرونا پیش پای کرمانشاه 2020 انداخت

سنگی که کرونا پیش پای کرمانشاه 2020 انداخت