مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-11سياسي

لایینی: بساط دوتابیعتی ها از سیستم اداری کشور حذف شود


نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: حذف بساط دو تابعیتی ها از سیستم اداری کشور اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و غیردولتی، سازمان ها، نهادها، مراکز آموزشی و درمانی استان مازندران اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی تصریح کرد: تقویت انسان شایسته منطق تعلیم و تربیت است، مخاطبان امر به معروف و نهی از منکر نهادها، دستگاه های و مسؤولان هستند که باید درست رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار، رفع رشوه خواری، کم کاری، اشرافیت، تجمل، رانت و دو تابیعتی در دستگاه های دولتی کشور شده است.

لایینی ادامه داد: در انقلاب مستضفعان باید شیوه زندگی مسؤولان آنها مانند مردم باشد، ساده زیستی در شیوه و منش زندگی متولیان استانی و ملی مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دبیران شورای امر به معروف که در دستگاه ها حضور دارند باید به این امور توجه کنند اما نیاز به حمایت ها ویژه دارند تا در پیگیری امور منزوی نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: برخی ساختارها در کشور فسادزاست، گاهی افراد به نفسه انسان خوبی هستند ولی وقتی در ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایینی: بساط دوتابیعتی ها از سیستم اداری کشور حذف شود

لایینی: بساط دوتابیعتی ها از سیستم اداری کشور حذف شود