مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-10سياسي

باید دولتمردان عملیاتی تر کار کنند/مردم نگران تحریم های آمریکا نباشند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها باید شفاف سازی کنند که تحریم های اخیر آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران چیزی جدیدی را به تحریم های قبلی اضافه تر نکرده است و هیچ اثربخشی جدیدی این تحریم ها نخواهد داشت و مردم نگران نباشند.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها باید شفاف سازی کنند که تحریم های اخیر آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران چیزی جدیدی را به تحریم های قبلی اضافه تر نکرده است و هیچ اثربخشی جدیدی این تحریم ها نخواهد داشت و مردم نگران نباشند.

دکتر محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعال شدن مکانیزم ماشه از سوی آمریکا گفت: یکه تازی آمریکا در عرصه سیاسی و اقتصادی دنیا پس از فروپاشی کشور شوروی آغاز شد و واقعا آمریکا در جایگاهی قرار گرفته بود که هر اراده ای که در دنیا می کرد باید عملیاتی می شد و آمریکا تنها بر روی 2 یا 3 کشور نمی توانست تاثیرگذاری جدی داشته باشد و حتی شاهد بودیم در برخی از موقعیت ها آمریکا با فشار آوردن روی کشورهایی مانند چین و روسیه، آنها را ناچار به پذیرفتن برخی مسائلی که خود می خواست عملیاتی کند، می کرد.

وی افزود: امروزه آمریکا آن حالت یکه تازی گذشته خود را ندارد و این یک درس مهمی برای دنیاست و در مباحث اخیر مربوط به جمهوری اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دولتمردان عملیاتی تر کار کنند/مردم نگران تحریم های آمریکا نباشند

باید دولتمردان عملیاتی تر کار کنند/مردم نگران تحریم های آمریکا نباشند