مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-10فرهنگي

«آناهید» اثر شبکه الکوثر به بخش نهایی جشنواره «A B U» راه یافت


مستند تلویزیونی «آناهید» از شبکه الکوثر به همراه دو اثر رادیویی از سازمان صدا وسیما در جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه «A B U» نامزد دریافت جایزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، این مستند تلویزیونی با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا علیپور محصول شبکه الکوثر است.

آناهید تلاش دارد همزیستی زیبا و مسالمت آمیز میان ادیان را که حلقه گمشده این روزهای جهان است ،به نمایش بگذارد.

این مستند 50 دقیقه ای روایتگر زندگی آناهید زنی سالخورده و مسیحی در روستایی دور افتاده در اطراف استان اصفهان است که با مردم مسلمان روستا در صلح و صفا زندگی می کنند.

حمیدرضا علیپور کارگردان این مستند نقطه آغاز تولید این مستند فاخر را اردیبهشت سال 1398 عنوان کرد و مکان آن را روستای خویگان علیا از توابع فریدون شهر استان اصفهان در دامنه رشته کوه های زیبای زاگرس بیان کرد.

    علیپور در ادامه به تلاش 10 ماهه گروه در اسفند ماه همان سال برای اتمام پروژه و گذراندن مراحل فنی اشاره کرده و ادامه داد: روستای خویگان دارای بافت جمعیتی شامل ارامنه، آذری زبان ها، گرجی ها، لرها و فارسی زبانان است.

  کارگردان آناهید با اشاره به مناقشه قره باغ و جنگ اخیر آذربایجان و ارمنستان در قفقاز شمالی پیام این مستند را صلح و دوستی و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آناهید» اثر شبکه الکوثر به بخش نهایی جشنواره «A B U» راه یافت

«آناهید» اثر شبکه الکوثر به بخش نهایی جشنواره «A B U» راه یافت