مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-10دانش

نخستین کتاب کاربرد هوش مصنوعی برای مهندسی نفت در انتشارات الزویر به چاپ رسید


عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو درباره چاپ نخستین کتاب کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی نفت در انتشارات الزویر بیان کرد: - عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان همراه با جمعی از محققان موفق به چاپ نخستین کتاب در زمینه کاربرد سیستم های هوشمند در مهندسی نفت در انتشارات الزویر به زبان انگلیسی شد.

عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو درباره چاپ نخستین کتاب کاربرد هوش مصنوعی در مهندسی نفت در انتشارات الزویر بیان کرد: هدف از نوشتن این کتاب نبود مرجعی در حوزه کاربرد روش های هوشمند در مهندسی نفت بود.

همتی ادامه داد: حدود 10 سالی است که در این زمینه تحقیق می کنم و با وجودی که این حوزه، یکی از موضوعات تحقیقاتی در سرتاسر جهان به ویژه آمریکا، کانادا و اروپاست، اما کتاب مرجعی نه فارسی و نه انگلیسی برای دانشجویان و اساتید وجود ندارد و همین امر موجب شد که به فکر نوشتن این کتاب بیفتم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه باهنر کرمان به همراه سه همکار خود آیدین لارستانی، کارشناس ارشد دانشگاه باهنر، عمار از اساتید الجزایر و ساسان حاجی رضایی، دانشجوی دکتری دانشگاه پرینستون آمریکا، پروپوزالی در مورد این کتاب نوشت و آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتاب کاربرد هوش مصنوعی برای مهندسی نفت در انتشارات الزویر به چاپ رسید

نخستین کتاب کاربرد هوش مصنوعی برای مهندسی نفت در انتشارات الزویر به چاپ رسید