مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-10بين الملل

مدیر پیشین سیا : ترامپ اجازه قتل خاشقچی را داد


مدیر سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (C.

I.

A) گفت که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، جراد کوشنر داماد ترامپ و مقامات کاخ سفید به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اجازه به قتل رساندن جمال خاشقچی را دادند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جان برینان در مصاحبه با شبکه سی ان ان (CNN) آمریکا که پایگاه اطلاع رسانی عربی 21 روز شنبه بخشی از آن را منتشر کرد، اظهار داشت: روابطی بین آمریکا و عربستان سعودی وجود دارد و به خاطر منافع استراتژیک آمریکا باید ادامه داشته باشد اما در مقابل ما باید سعودی‌ها و سایرین را در قبال هر نوع خشونتی که علیه حقوق بشر مرتکب شده‌اند، پاسخگو بدانیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه، ترامپ و کوشنر به بن سلمان اجازه قتل جمال خاشقچی را دادند، افزود: بن سلمان یک حاکم مستبد است که بسیاری از سعودی‌ها از جمله فعالان زن را کشت و شکنجه کرد و هنگامی که از ترامپ که همه اینها را نادیده گرفته است درباره این غفلت سوال شد، او به سادگی پاسخ داد: پول.

مدیر سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا درباره تایید ترامپ و نتیجه گیری این سازمان مبنی بر اینکه بن سلمان مسئول قتل خاشقچی است گفت: من 5 سال در عربستان سعودی زندگی کردم و امکان ندارد بدون اجازه یک مقام عالی حکومت، چنین جنایتی اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پیشین سیا : ترامپ اجازه قتل خاشقچی را داد

مدیر پیشین سیا : ترامپ اجازه قتل خاشقچی را داد