مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-10اجتماعي

جریمه رانندگان و مسافران بدون ماسک توسط پلیس راهور


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ساز و کار اعمال جریمه رانندگان و مسافران بدون ماسک توسط پلیس راهور را تشریح کرد.

- جی پلاس، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره ساز و کار اجرایی جریمه رانندگان و مسافران تاکسی که از ماسک استفاده نمی کنند، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی سازو کار های داخلی را از زمانی که استفاده رانندگان تاکسی از ماسک الزامی شده بود، در پیش گرفته بود و با تخلفات برخورد می کردیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ادامه داد: با این سازو کار تخلفات در بین تاکسی ها کم شده و موارد عدم استفاده از ماسک در بین رانندگان تاکسی کمتر از 5 درصد شده است.

گشت های میدانی مشترک پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی قنادان با اشاره به سازوکار جدیدی که رییس جمهور برای برخورد با کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند، اعلام کردند، گفت: همانطور که رییس جمهور محترم اشاره کردند، در سری جدید ضابط اجرایی پلیس راهور خواهد بود که از طریق یک کد جریمه جدید اعمال قانون را در مورد متخلفان احتمالی انجام خواهد داد.

ما در تاکسیراتی تهران از دو ماه گذشته گشت های میدانی مشترکی را با پلیس راهور راه اندازی کردیم که در هر یک از این گشت ها علاوه بر نیروی کنترل نظارت سازمان تاکسیرانی، یکی از عوامل پلیس راهور حضور دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه رانندگان و مسافران بدون ماسک توسط پلیس راهور

جریمه رانندگان و مسافران بدون ماسک توسط پلیس راهور