مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-10اقتصادي

تاثیر کرونا بر روی بازار آجیل و خشکبار تبریز


رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تبریز گفت: خرید و فروش در صنف آجیل و خشکبار یک هشتم شده است و باتوجه به این که روز به روز قیمت ها روبه افزایش هستند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تبریز گفت: خرید و فروش در صنف آجیل و خشکبار یک هشتم شده است و باتوجه به این که روز به روز قیمت ها روبه افزایش هستند، قدرت خرید نیز کاهش می یابد.

سید احمد محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تاثیر کرونا بر بازار آجیل و خشکبار در تبریز، اظهار کرد: اوایل اسفند ماه سال گذشته شیوع کرونا، موجب شد تا سبک زندگی مردم نیز تغییر کند، این تغییر سبک خسارات اقتصادی زیادی برای صنوف به همراه داشت و یکی از صنوفی که به شدت از این مسئله آسیب دید، صنف آجیل فروشان بود.

وی گفت: با شرایطی که در بازار به وجود آمده اعضای صنف به فکر سود نیستند و حتی در فروش های فوق العاده شرکت کردند و برخی از واحدها نیز زیر قیمت خرید، اجناس خود را به فروش می رسانند.

وی با اشاره به دلایل افزایش قیمت آجیل و خشکبار، گفت: به دلیل کاهش ارزش پول ملی و محدودیت های وارداتی، برخی اجناس که از سایر کشورها وارد می شد، دیگر وارد نمی شود و کشاورزان ایرانی همان محصول را به چند برابر قیمت آن عرضه می کند و یا نمی فروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر روی بازار آجیل و خشکبار تبریز

تاثیر کرونا بر روی بازار آجیل و خشکبار تبریز