مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-10اقتصادي

تیزی تیزآب بر گلوی تاکداران ابهری


یکی از مشکلاتی که این روزها تاکداران ابهری با آن دست و پنجه نرم می کنند، بی کیفیت بودن گرد و روغن تیزاب است که موجب از دست رفتن محصول کشمش می شود.

- ایسنا/زنجان یکی از مشکلاتی که این روزها تاکداران ابهری با آن دست و پنجه نرم می کنند، بی کیفیت بودن گرد و روغن تیزاب است که موجب از دست رفتن محصول کشمش می شود.

ابهر پس از زنجان دومین شهرستان بزرگ استان محسوب می شود که از قابلیت های بسیاری در همه حوزه ها برخوردار بوده، تا جایی که نقش آن در اقتصاد استان زنجان غیرقابل انکار است.

از قابلیت های صنعتی ابهر که بگذریم، این شهرستان در حوزه تولید محصولات کشاورزی نیز، همواره جزو شهرستان های پیشگام و تعیین کننده استان است تا جایی که ابهر در تولید محصولاتی از قبیل انگور، کشمش و حبوبات از قطب های اصلی زنجان محسوب می شود.

حوزه کشاورزی ابهر نیز از گزند مشکلات مربوط به این حوزه در امان نمانده است.

مشکلاتی که هر یک به نوبه خود سبب ایجاد گره های کور در اقتصاد و معیشت خانواده هایی که از طریق کشاورزی ارتزاق می کنند، می شود.

این روزها اگر به باغ ها و گوشه کنار شهر ابهر سری بزنیم، مشاهده خواهیم کرد که کشاورزان زحمت کش منطقه در حال تیزاب زنی محصول انگور هستند، اما گرد و روغن تیزاب بی کیفیت، امسال گریبان تاکداران ابهری را گرفته و موجب از دست رفتن محصول ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزی تیزآب بر گلوی تاکداران ابهری

تیزی تیزآب بر گلوی تاکداران ابهری