مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 04:502020-10-10سياسي

افزایش 20 درصدی کرونایی ها در فصل برداشت انگور در ملایر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تقریباً در 50 سال گذشته ما بیماری که به این اندازه نیاز به بستری و مراجعات پزشکی داشته باشد، حتی در دوره دفاع مقدس، - نداشتیم.

دکتر محسن ترکاشوند شامگاه گذشته جمعه 18 مهرماه در نشست خبری ستاد اطلاع رسانی مقابله با کروناویروس شهرستان ملایر، اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهرستان ملایر 924 مورد مثبت بستری و 1196 مورد مثبت سرپایی به ثبت رسیده و 20 درصد از کل آمار ما مربوط به 18 روز گذشته بوده که علت اصلی آن برداشت محصول انگور از باغات شهرستان است.

وی به آمادگی کامل بیمارستان های دکتر غرضی و امام حسین(ع) ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 133 بیمار مبتلا به کووید 19 در دو بیمارستان امام حسین(ع) و تأمین اجتماعی دکتر غرضی این شهرستان بستری بوده و این روند همچنان رو به افزایش است.

ترکاشوند به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در خاکسپاری ها و برگزاری این مراسم ها با حداقل جمعیت و به صورت نوبتی در آرامستان ها اشاره و تصریح کرد: یکی از نگرانی های ما شروع دوباره دورهمی ها و عروسی ها با پایان یافتن ماه صفر است که نیازمند همراهی مردم و جلوگیری از برگزاری این مراسم ها توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی کرونایی ها در فصل برداشت انگور در ملایر

افزایش 20 درصدی کرونایی ها در فصل برداشت انگور در ملایر