مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 21:102020-10-07سياسي

انتقاد آیت الله میرباقری از ضعف فضا سازی اربعین


عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رسانه ملی گفت: شما که در سال های قبل به مدت دو ماه فضای عاشورایی و اربعینی ایجاد می کردید چرا امسال از این امر دریغ کردید؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمدمهدی میرباقری که شب اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سخن می گفت با بیان اهمیت زیارت معصومین (ع) و بویژه زیارت امام حسین (ع) در مکتب اهل بیت (ع) اظهار کرد: در روایت است که زائر وقتی تصمیم به زیارت می گیرد، اهل آسمان با او همراه می شوند، به بیان دیگر فرد زمینی به هنگام زیارت معصوم (ع) به فردی آسمانی تبدیل می شود.

نویسنده کتاب اندیشه تمدن نوین اسلامی با بیان این که برخی عُرَفا و بزرگان حضور ملائکه را در زمان زیارت احساس می کردند و یا حتی فرشتگان را می دیدند ادامه داد: در متون دینی و روایات، فواید و ثواب های زیادی برای زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) آمده است که مصافحه معصومین (ع) با شخص زائر، رسیدن به مقام اطمینان نفس و قرار گرفتن در زمره صدّیقین و کروبییّن از آن جمله است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین اضافه کرد: یکی دیگر از فواید زیارت امام حسین (ع) آزاد شدن از آتش دوزخ است، یعنی همان امری که در شب های قدر از خدا می خواهیم تا مقام عِتق مِن النّار را به ما عنایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله میرباقری از ضعف فضا سازی اربعین

انتقاد آیت الله میرباقری از ضعف فضا سازی اربعین