مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-07سياسي

واقعا انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتم


راینهارد گنزل از موسسه ماکس پلانک و یکی از برندگان جایزه نوبل فیزیک 2020 گفتگویی تلفنی با آدام اسمیت مدیر رسانه ای آکادمی نوبل پس از برنده شدن داشت که در زیر به طور خلاصه به آن پرداخته ایم.

- راینهارد گنزل از موسسه "ماکس پلانک" و یکی از برندگان جایزه نوبل فیزیک 2020 گفتگویی تلفنی با آدام اسمیت مدیر رسانه ای آکادمی نوبل پس از برنده شدن داشت که در زیر به طور خلاصه به آن پرداخته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسمیت پس از تبریک به گنزل از او پرسید که هنگام شنیدن این خبر کجا بوده و چه حسی داشته و اکنون در حال چه کاری است که گنزل پس از تشکر از آدام گفت: من در اداره خودم بودم و واقعا انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتم و الان واقعا از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم در آن زمان که با من تماس گرفتند من در یک کنفرانس مجازی بودم و پس از آن وقتی تلفن را جواب دادم واقعا شوکه شدم.

در این مصاحبه با آدام اسمیت، گنزل به طور خلاصه درباره تلاش 40 ساله خود برای به تصویر کشیدن مرکز کهکشان که با بررسی تحقیقات چارلز تونز ، برنده نوبل فیزیک سال 1964 آغاز کرده بود، صحبت کرد.

گنزل در مصاحبه خود درباره تحولات جدید فناوری صحبت کرد که به وی امکان داد گرانش سیاهچاله کلان جرم را با مشاهده حرکت ستاره های در حال چرخش با دقت درک کند و بتواند به دقت به بررسی آزمایش نظریه نسبیت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعا انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتم

واقعا انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتم