مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-07ورزشي

مربی 45 ساله دروازه بان ذخیره اوکراین مقابل فرانسه!


با توجه به ابتلای چند بازیکن تیم ملی اوکراین به کرونا، مربی دروازه بان های این کشور به عنوان دروازه بان دوم اوکراین برابر فرانسه انتخاب شد.

- با توجه به ابتلای چند بازیکن تیم ملی اوکراین به کرونا، مربی دروازه بان های این کشور به عنوان دروازه بان دوم اوکراین برابر فرانسه انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه دیدارهای دوستانه تیم های ملی فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال فرانسه امشب (چهارشنبه) به دیدار اوکراین خواهد رفت.

چندین بازیکن تیم ملی اوکراین از جمله 3 دروازه بان این تیم به کرونا مبتلا شدند و به همین خاطر آندره شوچنکو سرمربی اوکراین دروازه بان چهارم را به اردوی اوکراین فراخواند تا برابر فرانسه درون دروازه این تیم قرار گیرد.

همچنین با توجه به نبود دروازه بان، الکساندر شووفکوفسکی 45 ساله که نزدیک به 5 سال پیش از فوتبال خداحافظی کرد و به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال اوکراین انجام وظیفه می کند به عنوان دروازه بان دوم برای این دیدار معرفی شد.

او آخرین بار در سال 2012 برای تیم ملی فوتبال کشورش به میدان رفت.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اوکراین آمده است: با توجه به اینکه فقط یک دروازه بان سالم در تیم ملی اوکراین باقی مانده است، کادر مربیگری زردپوشان تصمیم گرفت که در بازی دوستانه با فرانسه اولکساندر شووفکوفسکی دستیار سرمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی 45 ساله دروازه بان ذخیره اوکراین مقابل فرانسه!

مربی 45 ساله دروازه بان ذخیره اوکراین مقابل فرانسه!