مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-07بين الملل

معاریو مدعی شد: فرانسه آماده کنار گذاشتن راهکار تشکیل دو کشور است


روزنامه عبری زبان معاریو فاش کرد، با توجه به پیامدهای توافق های صلح امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، فرانسه آماده کنار گذاشتن راهکار تشکیل دو کشور و ارائه یک راهکار متفاوت است.

- روزنامه عبری زبان معاریو فاش کرد، با توجه به پیامدهای توافق های صلح امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، فرانسه آماده کنار گذاشتن راهکار تشکیل دو کشور و ارائه یک راهکار متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک فرانسوی نوشت: پاریس موضع خود را نسبت به حل نزاع فلسطین و اسراییل تغییر می دهد و بعید نیست یک راهکار متفاوت از راهکار تشکیل دو کشور ارائه کند.

به گفته این منابع، رویکرد فرانسه برای حل نزاع فلسطین و رژیم صهیونیستی به موضع آمریکا نزدیک شده است و پاریس نمی تواند با تمام توان خود از راهکار تشکیل دو کشور حمایت کند آن هم در زمانی که اجرای آن دشوار است.

این روزنامه نوشت: به رغم اینکه موضع رسمی فرانسه این است که همچنان راهکار تشکیل دو کشور بهترین راه حل برای حل و فصل نزاع است اما امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بدون اینکه به راهکار تشکیل دو کشور بپردازد، درباره مذاکراتی صحبت کرد که به فلسطینی ها اجازه دستیابی به حقوقشان را بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاریو مدعی شد: فرانسه آماده کنار گذاشتن راهکار تشکیل دو کشور است

معاریو مدعی شد: فرانسه آماده کنار گذاشتن راهکار تشکیل دو کشور است