موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-07سياسي

396 پایان نامه با موضوع امام حسین (ع) در کتابخانه ملی موجود است


معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت 396 پایان نامه با موضوع امام حسین(ع) و حماسه عاشورا در این سازمان موجود است و اطلاعات توصیفی این آثار در کتابشناسی ملی ثبت شده است.

- معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت 396 پایان نامه با موضوع امام حسین(ع) و حماسه عاشورا در این سازمان موجود است و اطلاعات توصیفی این آثار در کتابشناسی ملی ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضرورت به حداقل رساندن مراجعات حضوری، فرآیند واسپاری پایان نامه ها توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام می شود که بر همین اساس دانشجویان و محققان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://www.

nlai.

ir/sending-thesis یا از طریق پست الکترونیک nonbook-acquisition@nlai.

ir فایل پایان نامه خود را با فرمت PDF برای نگهداری دائمی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی بارگذاری کنند.

معاون اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اضافه کرد: با واسپاری پایان نامه های دانشجویان امکان ثبت پایان نامه به نام دانشجو در کتابشناسی ملی و رصد آن از طریق وب سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای عموم محققان و پژوهشگران فراهم می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به عدم محدودیت در ثبت پایان نامه ها گفت: برای ثبت پایان نامه ها محدودیت زمانی وجود ندارد و پایان نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

396 پایان نامه با موضوع امام حسین (ع) در کتابخانه ملی موجود است

396 پایان نامه با موضوع امام حسین (ع) در کتابخانه ملی موجود است