مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-07سياسي

پیاده راه مدرس در 2 فاز اجرا خواهد شد


شهردار کرمانشاه از اجرای پیاده راه مدرس در شهر کرمانشاه در 2 فاز اجرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید طلوعی پیش ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس شهر کرمانشاه از محدوده میدان آزادی تا میدان انقلاب تصویب شد.

وی با بیان اینکه وجود پیاده راه در هر شهری مظهر تمدن، مدنیت و هویت آن شهر است، افزود: پیاده راه شدن خیابان مدرس باعث بالا رفتن داد و ستد مغازه های این خیابان تجاری می شود و به صورت استثنایی نوع کسب و کار را در این خیابان افزایش می دهد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای این طرح در 2 فاز، تصریح کرد: فاز اول طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس از حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه اجاق و فاز دوم از چهار راه اجاق تا میدان انقلاب اجرا می شود.

طلوعی ادامه داد: برای نوع احداث پیاده راه در خیابان مدرس سه پیشنهاد در جلسه شورای ترافیک استان مطرح و پیشنهاد احداث خط ویژه در محور وسط خیابان مدرس پذیرفته شد.

وی طول اجرای این طرح را حدود یک هزار و 800 متر اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح، 6 ایستگاه اتوبوس با فاصله حدود 200 متر در خط ویژه خیابان مدرس جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه مدرس در 2 فاز اجرا خواهد شد

پیاده راه مدرس در 2 فاز اجرا خواهد شد