مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-07اقتصادي

با نسل سوم خرید خودرو آشنا شوید


همراه مکانیک، نمایشگاه آنلاین خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده است که با حذف واسطه ها و استفاده از تیم متخصص قیمتی منصفانه روی خودروها گذاشته و در تمام مراحل خرید شما را همراهی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، خودرو، کالایی که با توجه به افزایش قیمت لحظه ای و بی وقفه به یک کالای باارزش در دنیای امروز تبدیل شده است.

بعید به نظر نمی رسد که در آینده ای نه چندان دور نمایشگاه های خودرو نیز مثل طلافروشی ها یک بورد روی دیوار نصب کنند و قیمت خودرو را به صورت لحظه ای از درگاه های اتحادیه دریافت کنند.

همین موضوع سبب می شود که وقت برای خریدارانی که پولی در بساط دارند همچون طلا شده و آن ها را وادار به عجله در خرید خودرو کند.

بسیاری از دلالان بازار خودرو از این آشفته بازار به نفع خود استفاده می کنند و با شکار خریدارانی که اطلاعی از نحوه کارشناسی خودرو و قیمت های بازار ندارند، سودهای کلانی از آن می برند.

در نتیجه به نظر می رسد که استفاده از روش سنتی خرید خودرو در بازار امروز چندان سودآور نباشد.

طولانی شدن مدت زمان یافتن خودروی مناسب، وجود واسطه های فراوان، نبود کارشناسان متخصص و قابل اطمینان برای قیمت گذاری و مشکلات احتمالی در مراحل تغییر مالکیت خودرو از معایب روش سنتی برای خرید خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نسل سوم خرید خودرو آشنا شوید

با نسل سوم خرید خودرو آشنا شوید