مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-07سياسي

اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه مطالبه مردم است


استاندار کرمانشاه از تصویب طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اجرای این طرح مطالبه مردم کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هوشنگ بازوند در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس و خط BRT در این خیابان یک طرح کارشناسی شده برای شهر است.

وی با بیان اینکه بازیابی و توسعه فضاهای پیاده به یکی از محورهای برنامه ریزی و طراحی شهری بدل شده است، تاکید کرد: در این طرح باید نماسازی و الِمان های مختلف نیز به نحو مطلوب به کار گرفته شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در شهر سازی باید به سمت توسعه پیاده راه در برخی خیابان ها رفت، تصریح کرد: ممکن است در ابتدای اجرای هر طرح و پروژه ای یکسری مقاومت های ایجاد شود و در طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در ابتدای شروع کار ممکن است مقاومت هایی مخصوصاً از طرف مغازه داران این خیابان ایجاد شود که برای رفع این مشکل، شهرداری باید با برنامه در بحث اقناع سازی و رضایتمندی مردم ورود کند.

بازوند بر مسدود سازی کوچه ها و خیابان های فرعی منتهی به این پیاده راه توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: در اجرای این طرح باید خط ویژه برای تردد خودروهای خدمات رسان ازجمله آمبولانس و آتش نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه مطالبه مردم است

اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه مطالبه مردم است