مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-07سياسي

«ابوباران» جوانی که مشکلات هم مانع از حضورش در سوریه نشد


دبیرکل نهادکتابخانه ها در یادداشتی بر کتاب «ابوباران» نوشت: مطالعه این کتاب و شرح مجاهدت های دیگر مدافعان و شهدای حرم از فاطمیون نشان می دهد که این فرزندان غیور اسلام هرگز مشکلات موجود و نیز تنگناهای اقتصادی و معیشتی را بهانه ای برای ترک وظیفه ایمانی خود قرار ندادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب ابوباران شامل خاطرات مدافع حرم مصطفی نجیب نوشته زهرا ثابتی شب گذشته در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

(اینجا بخوانید) به مناسبت رونمایی از این کتاب علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور یادداشتی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است که در ادامه می خوانید: به نام آنکه جان را روشنی داد استاد شهید مرتضی مطهری در سخنرانی عنصر تبلیغ در نهضت حسینی از جوانی یاد می کنند که در پدرش در عاشورا شهید شده بود، ولی مشخص نیست که پدرش چه کسی بوده، آن جوان نزد اباعبدالله می آید و برای رفتن به میدان مبارزه اجازه می خواهد، حضرت اجازه نمی دهند و می فرمایند همین که پدرش در این میدان شهید شده بس است و مادر این جوان هم در اینجا هست شاید او راضی نباشد.

جوان عرض می کند: یا اباعبدالله اصلاً این شمشیر را مادرم به کمر من بسته است و او مرا فرستاده و به من گفته تو هم برو به راه پد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابوباران» جوانی که مشکلات هم مانع از حضورش در سوریه نشد

«ابوباران» جوانی که مشکلات هم مانع از حضورش در سوریه نشد