مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-07اجتماعي

این مهمانی قدغن نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به کوچ پاییزه پرندگان، تالاب میقان آمادگی لازم را برای میزبانی پرندگان مهاجر آبزی و کنارآبزی دارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به کوچ پاییزه پرندگان، تالاب میقان آمادگی لازم را برای میزبانی پرندگان مهاجر آبزی و کنارآبزی دارد.

رضا میرزایی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: در آستانه فصل پاییز و سرد شدن هوا مهاجرت پرندگان از عرض های شمالی به سمت نواحی جنوب و گرمسیر کشورمان آغاز شده و در مسیر مهاجرت، تعدادی از این پرندگان زمستان خود را در تالاب میقان اراک می گذرانند و تعدادی به مناطق گرم تر سفر می کنند.

وی با اشاره به موقعیت تالاب میقان که در فاصله 8 کیلومتری شمال اراک واقع شده است، بیان کرد: تالاب میقان در مناطق مرکزی کشور، تنها تالاب دارای آب در فصل پاییز بوده و دارای قابلیت میزبانی پرندگان مهاجر است، از طرفی بواسطه ورود پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری اراک به میزان یک مترمکعب در ثانیه، پایداری منابع آب در منطقه حاکم است و رودخانه های فصلی دارای آب در فصل بارندگی به این سمت هدایت می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد: بیشترین آمار حضور پرندگان مهاجر در نیمه دوم آبان در تالاب اتفاق می‎افتد و سرشماری آنها نیز تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مهمانی قدغن نیست

این مهمانی قدغن نیست