مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-06سياسي

لزوم برابری تعداد مراکز نوآوری و مراکز جامع علمی کاربردی در کشور


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بر لزوم برابری تعداد مراکز نوآوری و مراکز جامع علمی کاربردی در کشور تاکید کرد و این امر را لازمه مهارت آموزی دانشجویان و توسعه اشتغال عنوان کرد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، محمد حسین امید در سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگار ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، به فعالیت های مؤثر این دانشگاه در عمل به شعار جهش تولید اشاره کرد گفت: بنا به شرایط اجتماعی و برخی مشکلات پیش رو در سه سال اخیر اکثر دانشگاه ها با ریزش دانشجو همراه بود اما دانشگاه علمی کاربردی با رشد 15 درصدی نسبت به سال قبل با ثبت 101 هزار نفر در رتبه مطلوب از نظر استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: در شرایطی که جمعیت دانشجویی دانشگاه های کشور در سال 95 از 4 میلیون و 800 به کمتر از 3 میلیون و 200 هزار نفر کاهش یافته، اما در این میان افزایش استقبال از دانشگاه جامع علمی کاربردی نشان از مؤثر بودن تلاش کارکنان این مجموعه برای ازایش مهارت آموزی و کارآفرینی در بین دانشجویان بوده است.

وی افزود: در زمینه ثبت نام دانشجویان، در سال 98 نسبت به سال 97 از رشد 15 درصدی و در سال 97 نسبت به سال 96 از رشد 10 درصدی و امسال نیز از رشد 15 درصد نسبت به سال قبل برخور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برابری تعداد مراکز نوآوری و مراکز جامع علمی کاربردی در کشور

لزوم برابری تعداد مراکز نوآوری و مراکز جامع علمی کاربردی در کشور