مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-06فرهنگي

تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر تودیع و معارفه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر در برنامه ای تودیع و معارفه شدند.

در ابتدای این برنامه که ظهر امروز 15 مهرماه در سالن جلسات سازمان سینمایی برگزار شد حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی با قدردانی از زحمات 15 ماهه سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد در معاونت ارزشیابی و نظارت گفت: ایشان با جدیت و قاطعیتی که داشت فضاهای خوبی را برای فعالیت حرفه ای سینما باز کرد و رابطه شان هم با سینماگرها خیلی خوب بود تا آنجا که در طی یک ماهی که صحبت رفتن ایشان بود به کَرات از جناح ها و تفکرات مختلف درباره مَحاسن کاری، اخلاق، جدیت، پیگیری ها و احساس دلسوزی نسبت به سینما و سینماگران شنیده شد و درخواست داشتند مانع رفتن ایشان شویم که متاسفانه نشد.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: از ایشان تشکر می کنم که دبیری جشنواره فیلم فجر و مشاوره اینجانب را پذیرفتند مخصوصاً جشنواره فیلم فجر امسال که حساسیت های ویژه خود را دارد.

البته عمده آثاری که در جشنواره امسال شرکت دارند در زمان مسئولیت ایشان پروانه ساخت و نمایش گرفتند و تسلطشان روی فیلم های این دوره بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد

تودیع و معارفه معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد