مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:302020-10-06اجتماعي

770 کلاس درس برای دانش اموزان گرمساری مهیا شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه 770 کلاس درس برای دانش اموزان گرمساری مهیا شده است، گفت: اولویت ما برگزاری کلاس های حضوری با رعایت سلامت دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش گرمسار به میزبانی سالن همایش های هلال احمر با اشاره به اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در برهه کنونی، بیان کرد: با توجه به زیست بوم جدید، دایر بودن مدارس و آموزش برای همه با تاکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده ها، حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان ارکان اساسی سیاست گذاری های آموزش و پرورش در استان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گرمسار در شاخص های تربیتی، آموزشی، پژوهشی، تربیت بدنی و.

جایگاه خوبی دارد که در کنکور و امتحانات نهایی این وضعیت و جایگاه به وضوح دیده می شود، افزود: قدم های خوبی برای توسعه آموزش و پرورش گرمسار برداشته شده که امیدواریم این شرایط ادامه نیز پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ما تنها بدهکار به امانت های مردمی هستیم و نه هیچ گروه، حزب، سیاست و … بیان کرد: علی رغم همه مشکلات تلاش داریم که شرایط مان بهبود یابد هرچند می دانیم دشواری ها و مشکلات فراوانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

770 کلاس درس برای دانش اموزان گرمساری مهیا شده است

770 کلاس درس برای دانش اموزان گرمساری مهیا شده است