مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-06اقتصادي

زراعت چوب راهکاری علمی و عملی برای حفاظت از عرصه های جنگلی است


کارشناس دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و توسعه زراعت چوب راهکاری علمی و عملی برای حفاظت از عرصه های جنگلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال باقری ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی طرح توسعه زراعت چوب که با هدف آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان جنگل کاری و بخش فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و شهرستان های تابعه با نحوه اجرای این طرح از لحاظ مدیریتی و فنی اجرایی برگزار شد به اهمیت اجرای طرح توسعه زراعت چوب اشاره کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به طرح تنفس یا توقف بهره برداری از جنگل ها و نیاز صنایع و کارخانجات وابسته به ماده اولیه چوب، اجرای این طرح یکی از سیاست های مهم و راهبردی سازمان جنگل ها به شمار می آید و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی درباره اهداف مورد نظر در اجرای طرح توسعه زراعت چوب خاطر نشان کرد: گسترش پوشش گیاهی، تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی و حفاظت آب و خاک از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح می باشد.

کارشناس دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور کاشت و توسعه زراعت چوب را راهکاری علمی و عملی برای حفاظت از عرصه های جنگلی دانست و اذعان داشت: با تولید چوب از محل زراعت چوب برداشت های غیرقانونی کاهش یافته و بدینوسیله با این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زراعت چوب راهکاری علمی و عملی برای حفاظت از عرصه های جنگلی است

زراعت چوب راهکاری علمی و عملی برای حفاظت از عرصه های جنگلی است