مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-06سياسي

انتظار طبیعی است که حوزه علمیه به راه حل برای مشکلات فکر کند


رییس دفتر تبلیغات اسلامی ارائه راه حل برای مشکلات را انتظاری طبیعی دانست و گفت: این مسائل باید فهرست و معرفی شود و عده ای در مسیر حل اینها حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحاضر شدم، ایشان بر نقش مؤثر دفتر تبلیغات اسلامی بر حرکت و پویایی حوزه تأکید کردند و فرمودند دفتر همیشه پیشرو و صاحب ابتکارات بوده است.

وی مسأله محوری و قطب های فکری و فرهنگی را شاهد مثال این پویایی دانست و گفت: اگر میزها و قطب های فکری و فرهنگی دفتر تشکیل نمی شد، به اذعان دوستان، ما دچار رکود و ایستایی می شدیم اما وجود اینها باعث تفکر پویا و خلاقیت در سطح دفتر شده است؛ مرکز رشد و نوآوری نیز می تواند مانند همین قطب ها دریچه ای باشد تا هوای تازه ای را به سازمان وارد کند و افق گشایی تازه ای را در زمینه های متفاوت از خود بروز دهد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نوآوری و ابداعات و خلاقیت در حوزه علوم اسلامی و انسانی با سایر حوزه ها را متفاوت و تجربه نشده دانست و تصریح کرد: در حوزه هایی مثل پزشکی، صنعت و مهندسی تجربیات و راه های رفته ای وجود دارد اما در حوزه علوم انسانی و اسلامی این موضوع نوآوری، بحث جدیدی است که تجربه ای در آن وجود ندارد، لذا دقت بیشتری را طلب می نماید، البته بسیار مهم است که بحمدالله نیروهای ما و کسانی در این مرکز نوآوری دفتر فعالیت می کنند که با ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار طبیعی است که حوزه علمیه به راه حل برای مشکلات فکر کند

انتظار طبیعی است که حوزه علمیه به راه حل برای مشکلات فکر کند