مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-06سياسي

مشکلات زیست محیطی شرکت راشا کاسپین دغدغه جدی بود


بدادستان مرکز استان زنجان با بیان اینکه ضمانت پایداری یک مجموعه صنعتی، داشتن سرمایه اجتماعی است، گفت: مشکلات زیست محیطی شرکت راشا کاسپین دغدغه جدی بود و مردم مطمئن باشند که حتما ما در تصمیمات خود در خصوص این شرکت الزامات زیست محیطی را در اولویت مد نظر قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در بازدید از شرکت کاغذ سازی راشا کاسپین زنجان که با حضور معاون اجتماعی و پیگشیری از وقوع جرم دادگستری استان، فرماندار زنجان و تعدادی از مدیران کل ادارات مرتبط انجام شد، اظهار کرد: محیط زیست یک پیوست الزام آور برای ما در انجام فعالیت های صنعتی است و توجه به محیط زیست نه تنها مانع اشتغال و تولید نیست بلکه در این موضوع ظرفیت های بسیار گسترده در ایجاد اشتغال و تولید وجود دارد.

دادستان مرکز استان زنجان افزود: ما وظیفه داریم ضمن در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی به مسئله اقتصاد استان، تولید و میزان اشتغال آن صنعت نیز توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی شرکت راشا کاسپین دغدغه جدی بود، ادامه داد: نگرانی هایی که در مورد فعالیت این شرکت به ما منتقل می شد که نشان از دغدغه مردم نسبت به مسائل زیست محیطی است و مردم مطمئن باشند که حتما ما در تصمیمات خود در خصوص این شرکت الزامات زیست محیطی را در اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی شرکت راشا کاسپین دغدغه جدی بود

مشکلات زیست محیطی شرکت راشا کاسپین دغدغه جدی بود