مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-06ورزشي

با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم


سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان گفت: با شرایط فعلی و در صورت تداوم آن مجبور به انصراف از مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور می شویم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان گفت: با شرایط فعلی و در صورت تداوم آن مجبور به انصراف از مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور می شویم.

هنگامه هنگام پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز جلسه قرعه کشی سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور برگزار می شود اما نماینده هرمزگان به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر در خطر انصراف قرار دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنانم در فصل گذشته بین 5 تا 10 درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند، اظهار کرد: در حالی تیم خانه بسکتبال از تمامی نیروهای بومی بهره می برد و هرسال در بین مدعیان قرار دارد شایسته نیست اینچنین ورزش بانوان در سایه های بی توجهی به سر ببرد.

هنگام پور با اشاره به اینکه جلسات مستمری با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار کرده ایم، خاطرنشان کرد: تمامی دغدغه های خود را به وی منتقل کرده و وعده حل بخشی از مشکلات تا پایان هفته داده شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم تا پایان هفته این وعده مدیرکل ورزش و جوانان استان عملی شود تا مجبور به انصراف از سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم

با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم