مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-06سياسي

ایجاد اشتغال پایدار؛ اولویت نخست در دستیابی به توسعه روستایی


اولویت نخست در همه روستاهای فارس، ایجاد اشتغال پایدار و استقبال از طرح‎های اشتغالزایی است که این مهم زمینه ساز توسعه روستا و مهاجرت معکوس به آن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به پیشنهاد مرکز توسعه روستایی از شورای فرهنگ عمومی به منظور تجلیل و تقدیر از زحمتکشان روستایی و عشایری و یاد کردی از خدمات ارزنده آنان به کشور، 15 مهرماه را به نام روز ملی روستا و عشایر نامگذاری کردند.

روستاها و عشایر در برهه های گوناگون کارکردهای مهم و تعیین کننده همچون نقش آفرینی در هشت سال دفاع مقدس و اعطای هزاران شهید تا تاثیرگذاری بر رشد و توسعه کشور را برعهده داشته اند به نحوی که رسیدگی و آبادانی روستاها بعد از انقلاب یکی از محورهای اصلی سیاست های دولت در ادوار مختلف بوده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس به مناسبت روز روستا و عشایر به خبرنگار فارس گفت: استان فارس دارای بیش از 4 هزار روستا و آبادی بوده که بالغ بر 2 هزار روستا دارای دهیاری می باشند.

 سیدکمال پاک فطرت با اشاره به ظرفیت های بالای روستاها در استان فارس تصریح کرد: روستاهای استان فارس از پتانسیل بالایی در زمینه های کشاورزی، دامداری و دامپروری و گردشگری برخوردار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار؛ اولویت نخست در دستیابی به توسعه روستایی

ایجاد اشتغال پایدار؛ اولویت نخست در دستیابی به توسعه روستایی