مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 14:102020-10-05اقتصادي

عملیات اجرایی نیروگاه سیریک به زودی آغاز می شود


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیریک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلنگ احداث این نیروگاه به زودی به زمین خواهد خورد.

- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیریک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلنگ احداث این نیروگاه به زودی به زمین خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون حائری امروز در مراسم بهره برداری از 10 پروژه برق منطقه ای هرمزگان با اشاره به سرمایه گذاری عظیم وزارت نیرو برای اتمام پروژه های در حال احداث صنعت آب و برق گفت: بهره برداری از این پروژه ها برای دومین سال متوالی است که درقالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به انجام می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این پویش، امسال 250 طرح در حال اجرا تا پایان سال افتتاح می شود که البته تاکنون بیش از نیمی از آنها به بهره برداری رسیده است.

حائری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که رشد پیک در دو سال متوالی به یک درصد کاهش یافته است، گفت: این دستاورد نتیجه یک کار جمعی در همه بخش های صنعت برق است.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در استان ها به مدیریت مصرف سامانه های سرمایشی در تابستان گذشته اضافه کرد: سیستم های سرمایشی 25 هزار مگاوات از ظرفیت شبکه را به خود اختصاص می دهند که در تابستان بسیار قابل ملاحظه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی نیروگاه سیریک به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی نیروگاه سیریک به زودی آغاز می شود