مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-05سياسي

وبینارهای تخصصی در حوزه کودک و میراث فرهنگی برگزار می شود


پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری هم زمان با هفته ملی کودک به منظور آگاهی فعالان و علاقه مندان پژوهش در حوزه کودک و میراث فرهنگی وبینارهای تخصصی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا کفاش زاده مسئول دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه امروز دوشنبه 14 مهر 99 گفت: کارگروه کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به مناسب هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهرماه 99 در تمامی حوزه های تخصصی کودک و نوجوان وبینارهای تخصصی برگزار می کند.

وی افزود: کارگروه کودک و نوجوان از نمایندگان پژوهشکده ها و گروه های تخصصی پژوهشگاه تشکیل شده و قرار است در این هفته هرکدام در حوزه تخصصی خود گزارش هایی ارائه کنند.

کفاش زاده تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها آشنایی مربیان، تسهیلگران، آموزگاران و تمامی علاقه مندان پژوهش در حوزه کودک و میراث فرهنگی با پژوهش ها و فعالیت های انجام شده در این زمینه طی سالیان گذشته است.

به گفته مسئول دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه، کارگروه کودک و نوجوان در تلاش است با مشارکت علاقه مندان راهی به سوی مطالعات کودک در زمینهٔ میراث فرهنگی باز کند تا این موضوع قابل لمس تر و کاربردی تر شود و نسل آینده بتواند از داشته های فرهنگی خود به بهترین شکل استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینارهای تخصصی در حوزه کودک و میراث فرهنگی برگزار می شود

وبینارهای تخصصی در حوزه کودک و میراث فرهنگی برگزار می شود